Zwrot produktu
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy zakupu w Just4mini.pl
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Środki zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości zwracanego produktu, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli wartość zwracanego towaru została zmniejszona, wysokość zwrotu może zostać obniżona.
W przypadku jeśli przesyłka jest darmowa (powyżej 300 zł) i zwrot produktu powoduje, że łączna suma koszyka jest poniżej 300zł, koszt przesyłki zostaje odliczony od wartości zwracanego produktu.
W miarę możliwości proszę o niewysyłanie zwrotów Pocztą Polską, ponieważ listonosz nie nosi ze sobą paczek jak kurier i nie dzwoni kiedy nikogo nie ma w domu – mój dodatkowo nigdy nie zostawia awizo.
Reklamacja
Aby zareklamować zakupiony u nas produkt napisz do nas wiadomość e-mail z informacją o tym co jest przedmiotem reklamacji, mile widziane będą zdjęcia. Następnie prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu o pisemne oświadczenie opisujące powód reklamacji oraz zawierające: numer zamówienia, z którego pochodzi reklamowana rzecz, informację o preferowanej przez Ciebie formie rekompensaty, oraz Twoje dane tele-adresowe. Oświadczenie wraz z przedmiotem reklamacji wyślij na adres: Just4mini, ul. Karlińska 13b/19, 78-400 Szczecinek. Zwracając towar za pośrednictwem Poczty Polskiej wybierz opcję paczki pocztowej, nie listu. Nie odbieramy przesyłek z placówek pocztowych oraz paczkomatów.
Reklamacji nie podlegają:
– uszkodzenia mechaniczne,
– uszkodzenia elementów ozdobnych,
– uszkodzenia powstałe na skutek nie stosowania się do zaleceń producenta co do sposobu czyszczenia i konserwacji odzieży;
Pamiętaj, że reklamowany towar odsyłasz na swój koszt. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty zakupu. Gwarantujemy, że ustosunkujemy się do każdego żądania reklamacyjnego w ciągu 14 dni.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@just4mini.pl lub telefonicznie pod numerem 533-402-199 Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.