Zwrot produktu

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy zakupu w Just4mini.pl

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością na adres: Just4mini.pl, ul. Karlińska 13b/19, 78-400 Szczecinek. Nie odbieramy przesyłek z placówek pocztowych oraz paczkomatów.              
  2. Do zwracanego produktu należy obowiązkowo dołączyć dowód zakupu i formularz zwrotu – znajdziesz go TUTAJ Upewnij się, że wypełniłaś go prawidłowo i umieść w przesyłce ze zwracanymi produktami.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy też ubrudzony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na  numer konta w ciągu 14 dni kalendarzowych zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. 

 

Środki zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości zwracanego produktu, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli wartość zwracanego towaru została zmniejszona, wysokość zwrotu może zostać obniżona.
W przypadku jeśli przesyłka jest darmowa (powyżej 300 zł) i zwrot produktu powoduje, że łączna suma koszyka jest poniżej 300zł, koszt przesyłki zostaje odliczony od wartości zwracanego produktu.

W miarę możliwości proszę o niewysyłanie zwrotów Pocztą Polską, ponieważ listonosz nie nosi ze sobą paczek jak kurier i nie dzwoni kiedy nikogo nie ma w domu – mój dodatkowo nigdy nie zostawia awizo. 

Reklamacja

Aby zareklamować zakupiony u nas produkt napisz do nas wiadomość e-mail z informacją o tym co jest przedmiotem reklamacji, mile widziane będą zdjęcia. Następnie prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu o pisemne oświadczenie opisujące powód reklamacji oraz zawierające: numer zamówienia, z którego pochodzi reklamowana rzecz, informację o preferowanej przez Ciebie formie rekompensaty, oraz Twoje dane tele-adresowe. Oświadczenie wraz z przedmiotem reklamacji wyślij na adres: Just4mini, ul. Karlińska 13b/19, 78-400 Szczecinek. Zwracając towar za pośrednictwem Poczty Polskiej wybierz opcję paczki pocztowej, nie listu. Nie odbieramy przesyłek z placówek pocztowych oraz paczkomatów.

Reklamacji nie podlegają:
– uszkodzenia mechaniczne,
– uszkodzenia elementów ozdobnych,
– uszkodzenia powstałe na skutek nie stosowania się do zaleceń producenta co do sposobu czyszczenia i konserwacji odzieży;

Pamiętaj, że reklamowany towar odsyłasz na swój koszt. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty zakupu. Gwarantujemy, że ustosunkujemy się do każdego żądania reklamacyjnego w ciągu 14 dni.

 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@just4mini.pl lub telefonicznie pod numerem 533-402-199 Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.